آیا فقط باید پول بگیریم؟

بهبود تجربه مشتریچند روزی است که درگیر سرویس دهی یک شرکت میزبانی وب هستیم . متاسفانه در هنگام پایان هر سال این سرویس دهنده بسیار سخت گیرانه نسبت به دریافت مبلغ هزینه میزبانی وب سایت اقدام می کند ولی در طول سال هیچ توجهی به مشکلات و خواسته های مشتری ندارد.

در این چند روز یک سوال مهم ذهن من را درگیر کرده است؟
آیا ما فقط باید به فکر این باشیم که بفروشیم و پول بگیریم یا اینکه بدنبال لذت بردن از رضایت مشتریان باشیم.
ادامه خواندن آیا فقط باید پول بگیریم؟

هشت اهرم افزایش فروش آنلاین

۸ روش بیش فروشی آنلاینسلام امروز قصد دارم هشت اهرمی که باعث افزایش فروش آنلاین وب سایت می شود را به همراه چند مثال معرفی کنم این روش ها همه زیربنای روانشناسی دارند و بر اساس کارکرد مغز ساخته شده اند.
اهرم اول:رنگ دکمه فراخوان
استفاده از دکمه زرد یا نارنجی بیشتر قابل تشخیص است تا رنگ های تیره تر زمانی که بازدیدکننده ها به سایت شما می آیند نا خودآگاه به رنگ های روشن تر خیره می شوند و در کمتر از سه ثانیه می خواهند متوجه کارکرد دکمه ی درون صفحه شوند.

قرمز و نارنجی با بالا بردن ضربان قلب نیز هیجانی کاذب در مغز ایجاد می کند که باعث ایجاد انگیزه خرید می شود در حالی که رنگ هایی مثل مشکی به دلیل ذات لوکس خود حتی ممکن است اضطراب از خرید ایجاد کنند.
ادامه خواندن هشت اهرم افزایش فروش آنلاین

روانشناسی در سئو 5 کلید برای حرفه ای

افراد راجع به نحوه استفاده خود از اینترنت چگونه فکر می کنند؟
هرچه که بازار هدف تان را بیشتر بشناسید کارایی کسب و کارتان بهتر خواهد شد. ابتدا باید نیازهای افراد را بشناسید و بدانید دنبال چه هستند حتی پیش از آنکه خودشان تشخیص دهند. روانشناسی در سئو به شما کمک می کند تا بازار هدف تان را دقیق تر بشناسید. شما باید بدانید که افراد هنگام جستجوی آنلاین به دنبال چه هستند و شما چطور می توانید آنچه مورد نیازشان است به بهترین شکل به آنها بدهید. برای موفقیت سئو باید روانشناسی بازار را بدانید و برای بهبود سایت تان استفاده کنید.
ادامه خواندن روانشناسی در سئو 5 کلید برای حرفه ای

3 ترفند در زمانی که تاکتیک های سئو جواب نداد

تاکتیک های سئووقتی تاکتیک های سئوتان جواب نداد، چه کار باید بکنید؟

آنچه اغلب افراد نادیده می‌گیرند این است که یک وبلاگ باید ارزش بر سایت بیفزاید و خریداران موجود و بالقوه را درگیر کند و یک سکوی پرش باشد. اما وبلاگ‌ها حتی پس از شکست خوردن در جذب ترافیک و تولید نتیجه همچنان تمایلی به تغییر روش ندارند. آنچه سئو را جذاب می‌کند امتحان کردن تاکتیک های سئو جدید است. وقتی یک پروژه سر زمان مشخص‌شده به پایان نمی‌رسد، بهترین کار این است که آن پروژه را ببندید. کنار گذاشتن یک تاکتیک سئو که کار نمی‌کند حرکت هوشمندانه‌ای است اما می‌تواند خیلی دشوار باشد.
ادامه خواندن 3 ترفند در زمانی که تاکتیک های سئو جواب نداد

13 نکته مهم بهبود تجربه کاربری در سئو:

سئو و بهینه سازی تجربه مشتریتجربه خوب کاربر به‌طور چشمگیری باعث افزایش نرخ تبدیل می‌شود، درنتیجه نادیده گرفتن آن فاجعه به بار می‌آورد. در ادامه می‌آموزید که موقع تست یک وب‌سایت برای سئو و بهبود تجربه کاربری به دنبال چه چیزی باید بگردید.

تعیین چهارچوب ذهنی صحیح:
اطلاعات تنها جنبه مهم نیست بلکه روش هم ضروری است. برای شروع بهینه‌سازی سئو و تجربه کاربری باید ابتدا اهدافتان را مشخص کنید.
ادامه خواندن 13 نکته مهم بهبود تجربه کاربری در سئو:

بازاریابی پارتیزانی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ

بازاریابی پارتیزانی برای کسب و کارهای کوچکبازاریابی پارتیزانی یک استراتژی تبلیغاتی است که روی تاکتیک‌های بازاریابی کم‌هزینه و غیرمعمول که منجر به حداکثر نتیجه می‌شود متمرکز می‌باشد.
این سبک تبلیغاتی شدیداً وابسته به استراتژی‌های بازاریابی غیرمعمول، پرانرژی و تخیلی است.
بازاریابی پارتیزانی مصرف‌کننده را از طریق شگفت‌زده کردن، ایجاد احساسی ماندگار و سروصدای اجتماعی زیاد جذب می‌کند.
ماندگاری حسی که از این روش ایجاد می‌شود در مقایسه با تبلیغات سنتی خیلی بیشتر است و به‌راحتی از ذهن افراد پاک نمی‌شود.
ادامه خواندن بازاریابی پارتیزانی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ

بازاریابی پارتیزانی: 10 ایده برای رشد کسب‌ و کار

10 ایده بازاریابی پارتیزانی برای رشد کسب‌ و کاراستفاده از ایده‌های بازاریابی پارتیزانی تغییر چشمگیری در موفقیت کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند. وقتی مبنای کسب‌وکار آنلاین است، کارآفرینان آن تمام انرژی خود را روی تبلیغات اینترنتی می‌گذارند و دنیای واقعی را به‌ کلی فراموش می‌کنند و این‌گونه فرصت‌ها را از دست می‌دهند.
ادامه خواندن بازاریابی پارتیزانی: 10 ایده برای رشد کسب‌ و کار

بهبود تجربه کاربری: 8 نکته کلیدی

8 نکته کلیدی برای بهبود تجربه کاربریبهبود تجربه کاربری یا UXO یکی از مهم ترین بخش ها برای کمک به فروش شماست.

با استفاده از نکات زیر تجربه کاربران خود را بهبود بخشید:

۱- اجرای آزمون تجربه کاربری: این نکته قدرتمندترین روش در تجربه کاربری است. نسخه ساده به این شکل است که شرکت‌کنندگان خود را پیدا می‌کنید، به آن‌ها یک مسئولیت در رابطه با سیستم/محصول/وب‌سایت می‌دهید و بعد تنها نگاه می‌کنید.
ادامه خواندن بهبود تجربه کاربری: 8 نکته کلیدی

بهبود تجربه کاربری و فضای سفید

فضای سفید و بهبود تجربه کاربریفضای سفید، فضای هدررفته

فضای سفید یا فضای منفی، فضای خالی بین یا اطراف عناصر یک طراحی یا صفحه‌بندی معمولاً نادیده گرفته یا فراموش می‌شود. اگرچه بسیاری از افراد فضای سفید را اتلاف ارزش و فضای صفحه می‌دانند اما این فضا عنصر ضروری طراحی وب‌سایت است که عنصری فعال محسوب می‌شود نه یک پس‌زمینه مجهول. فضای سفید نه‌تنها مسئول خوانایی و الویت بندی محتوا است بلکه نقش مهمی در طرح‌بندی بصری و موقعیت برند دارد.
ادامه خواندن بهبود تجربه کاربری و فضای سفید

رضایتمندی: تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر

تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر در سطح رضایتمندی
داشتن انتخاب‌ها و ویژگی های بیشتر برای افراد یک مزیت محسوب می‌شود و در سطح رضایتمندی آنها موثر است. آن‌ها از حق انتخاب خود استفاده می‌کنند و این برایشان یک ارزش است. اگرچه این موضوع هم مطرح است که هرچه انتخاب‌هایی که یک وب‌سایت ارائه می‌کند بیشتر باشد فهمیدن آن برای مخاطبان سخت‌تر می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که داشتن گزینه‌های خیلی زیاد قدرت تصمیم‌گیری را فلج و فرد را ناامید می‌کند.
ادامه خواندن رضایتمندی: تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر