بهبود تجربه کاربری و فضای سفید

فضای سفید و بهبود تجربه کاربریفضای سفید، فضای هدررفته

فضای سفید یا فضای منفی، فضای خالی بین یا اطراف عناصر یک طراحی یا صفحه‌بندی معمولاً نادیده گرفته یا فراموش می‌شود. اگرچه بسیاری از افراد فضای سفید را اتلاف ارزش و فضای صفحه می‌دانند اما این فضا عنصر ضروری طراحی وب‌سایت است که عنصری فعال محسوب می‌شود نه یک پس‌زمینه مجهول. فضای سفید نه‌تنها مسئول خوانایی و الویت بندی محتوا است بلکه نقش مهمی در طرح‌بندی بصری و موقعیت برند دارد.
ادامه خواندن بهبود تجربه کاربری و فضای سفید

رضایتمندی: تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر

تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر در سطح رضایتمندی
داشتن انتخاب‌ها و ویژگی های بیشتر برای افراد یک مزیت محسوب می‌شود و در سطح رضایتمندی آنها موثر است. آن‌ها از حق انتخاب خود استفاده می‌کنند و این برایشان یک ارزش است. اگرچه این موضوع هم مطرح است که هرچه انتخاب‌هایی که یک وب‌سایت ارائه می‌کند بیشتر باشد فهمیدن آن برای مخاطبان سخت‌تر می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که داشتن گزینه‌های خیلی زیاد قدرت تصمیم‌گیری را فلج و فرد را ناامید می‌کند.
ادامه خواندن رضایتمندی: تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر

فروشگاه آنلاین: روش‌هایی برای رونق دادن به آن

رونق دادن فروشگاه اینترنتیاگر می‌خواهید فروشگاه آنلاین تان به‌طور منظم مشتری داشته باشد باید دائماً روی افراد کارکنید و تشویقشان نمایید، یک بخش از این کار، تمایل به امتحان کردن تاکتیک‌های جدید است که شاید باب میلتان هم نباشند. در این مقاله چند روش آسان و درعین‌حال تأثیرگذار برای رونق بخشیدن به فروشگاه آنلاین تان می‌آموزید اما تا زمانی که امتحان نکنید متوجه نمی‌شوید که کدام یک می‌تواند برای شما کارآمد باشد.
اکنون به شرح راه های مذکور می‌پردازیم:
ادامه خواندن فروشگاه آنلاین: روش‌هایی برای رونق دادن به آن

فروشگاه آنلاین: 5 راه آسان برای افزایش فروش

۵ روش افزایش فروش آنلاینآیا فروشتان کند است؟
آیا مشتری‌ها پس از خرید یک آیتم ارزان سایتتان را برای همیشه ترک می‌کنند؟
آیا تکرار خرید در فروشگاه آنلاین شما به‌ندرت اتفاق می‌افتد؟
حتی ممکن است محصولات فوق‌العاده‌ای داشته باشید و توضیحات عالی برای آن‌ها بنویسید اما تنها این‌ها برای موفقیت فروشگاه کافی نیست. در رابطه با فروش بسیاری جنبه‌های دیگر وجود دارد که هیچ ارتباطی با محصولات و یا وب‌سایت شما ندارند.
این مقاله به جنبه‌های روانی فروش می‌پردازد:
ادامه خواندن فروشگاه آنلاین: 5 راه آسان برای افزایش فروش

وب مستر کیست؟

وب مستر کیست؟در پشت اجرای موفق یک وب‌سایت متخصصی وجود دارد که وظیفه تعمیر، نگهداری و سایر کارهای ضروری را بر عهده دارد. عنوان کلی که می‌توان به این شخص اختصاص داد وب مستر است.
فاکتورهای گوناگونی در جذب بازدیدکننده به سایت و تبدیل آن به مشتری وجود دارد. مهم نیست که ظاهر سایتتان چقدر جذاب است، برای فروش، ظاهر به‌تنهایی کافی نیست. به‌جای اینکه وب سایتتان را به ارائه‌دهندگان خدمات که معمولاً بی‌تجربه و بی اطلاعات در زمینهٔ وب مستری هستند بسپارید بهتر است از وب مستر های ماهر کمک بگیرید.
در ادامه این مقاله به اهمیت وجود وب مستر و وظایف او پی خواهید برد:
ادامه خواندن وب مستر کیست؟

مهم‌ترین قسمت‌های یک وب‌سایت خوب

مهم ترین بخش های یک وب سایتمسلماً دوست ندارید که وب‌سایتتان تنها یک سایت معمولی یا قابل‌قبول باشد بلکه به دنبال این هستید که سایت فوق‌العاده‌ای داشته باشید. اما چگونه می‌خواهید به این هدف دست پیدا کنید؟
در این مقاله ۷ نکته ضروری برای داشتن وب‌سایتی بی‌نظیر به‌عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند را می‌آموزید:
ادامه خواندن مهم‌ترین قسمت‌های یک وب‌سایت خوب

3 دلیل عدم توجه مشتریان به محتوا های شما

3 دلیل عدم توجه مشتریان به محتوا های شمابازاریابی محتوا یکی از استراتژی‌های قدرتمند در کسب‌وکار است که به کمک آن می‌توانید ارتباطتان را با مشتریان فعلی گسترده و مشتریان جدید کسب کنید اما بسیاری از برندها در استفاده درست از این تکنیک با شکست مواجه شدند.
۸۷% برندها درگیر تولید محتوا هایی هستند که کاربرانشان علاقه‌مند به مطالعه و اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و تنها ۱۴% به تولید محتوا هایی می‌پردازند که مؤثر در ارزش سازی برای کسب‌وکارشان است.
ادامه خواندن 3 دلیل عدم توجه مشتریان به محتوا های شما

چگونه وقتی چیزی برای نوشتن نداریم ایده‌های ناب پیدا کنیم؟

در این مقاله قصد داریم به سخنان افراد موفق در مورد اینکه چگونه ایده‌های ناب پیدا کنیم بپردازیم و راهکاری نیز برای زمانی که چیزی به ذهن خلاقمان نمی‌رسد، ارائه دهیم.
کپی بلاگر یک سایت تولید محتوا است که هربار هم پیشنهادات مختلفی در رابطه با چگونگی نوشتن در مباحث مختلف ارائه می‌دهد، این بار اما از کارکنان این سایت سوالاتی پرسیده شده است مبنی بر اینکه زمانی که موضوعی به ذهنشان نمی‌رسد تا در مورد آن بنویسند چه روش‌هایی را برای حل این مسئله در پیش می‌گیرند، پیشنهاداتی خوبی در این رابطه ارائه شده است که امیدوارم برای شما هم کاربرد داشته باشد.
پیدا کردن موضوع، سخت‌ترین بخش نوشتن است. مسئله‌ای که نشان می‌دهد نویسندگی ضرورتاً مقوله‌ای دوست داشتنی نیست. گاهی اوقات در نویسندگی به خودتان شک می‌کنید، به خلاقیت و توانایی‌تان. شاید حتی با این سؤال از سوی خودتان مواجه شوید که آیا نویسندگی در مقام یک حرفه اساساً برایتان اهمیتی دارد یا نه؟
ادامه خواندن چگونه وقتی چیزی برای نوشتن نداریم ایده‌های ناب پیدا کنیم؟

حذف مطالب قدیمی و بی‌کیفیت و تاثیر آن بر افزایش ترافیک سایت

تا‌به‌حال به این فکر کرده‌اید که مطالب قدیمی و بی‌کیفیت وب‌سایت‌تان که به ظاهر هیچ ارزش سئویی ندارد و گوگل هیچ اعتباری برای آن قائل نیست، می‌تواند به رنکینگ سایت‌ شما صدمه بزند؟! این نوشته را بخوانید تا ببینید با این‌گونه نوشته‌ چه باید کرد.

شما به‌عنوان یک وب‌مستر می‌بایست همه مطالب وب‌سایت خود را تحت‌نظر داشته باشید. به‌ویژه مطالب قدیمی‌تری که شاید در زمان انتشارشان موردقبول بوده‌اند، اما با توجه به به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل، دیگر کیفیت و کارآمدی لازم را ندارند. امروزه وجود داشتن چنین مطالبی دیگر توجیه متقاعدکننده‌ای نداشته و ممکن است به شهرت سایت شما آسیب برسانند. در این صورت چه باید کرد؟
ادامه خواندن حذف مطالب قدیمی و بی‌کیفیت و تاثیر آن بر افزایش ترافیک سایت

5 نکته برای ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت برای تازه کارها

برای حضور موفقیت آمیز در کسب و کار آنلاین باید در بخش های متفاوت مثل بلاگ، شبکه های اجتماعی و … فعالیت مفید داشته باشید. یکی دیگر از این بخش ها ، تهیه و انتشار محتوای ویدیویی می باشد که در این مقاله به نکاتی برای ایجاد محتوای ویدیویی موفقیت آمیز اشاره می کنیم.

ضبط و نشر محتوای ویدیویی انحصاری که آن را با نام بازاریابی ویدیویی نیز می شناسند با دیگر روش های بازاریابی آنلاین کمی متفاوت بوده و اندکی پیچیده و دشوار به نظر می رسد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که در این زمینه تجربه ندارد، احتمالاً کمی گیج شده اید و نمی دانید که باید چطور و از کجا شروع کنید.
ادامه خواندن 5 نکته برای ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت برای تازه کارها