بهبود تجربه کاربری و فضای سفید

فضای سفید و بهبود تجربه کاربریفضای سفید، فضای هدررفته

فضای سفید یا فضای منفی، فضای خالی بین یا اطراف عناصر یک طراحی یا صفحه‌بندی معمولاً نادیده گرفته یا فراموش می‌شود. اگرچه بسیاری از افراد فضای سفید را اتلاف ارزش و فضای صفحه می‌دانند اما این فضا عنصر ضروری طراحی وب‌سایت است که عنصری فعال محسوب می‌شود نه یک پس‌زمینه مجهول. فضای سفید نه‌تنها مسئول خوانایی و الویت بندی محتوا است بلکه نقش مهمی در طرح‌بندی بصری و موقعیت برند دارد.
ادامه خواندن بهبود تجربه کاربری و فضای سفید

رضایتمندی: تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر

تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر در سطح رضایتمندی
داشتن انتخاب‌ها و ویژگی های بیشتر برای افراد یک مزیت محسوب می‌شود و در سطح رضایتمندی آنها موثر است. آن‌ها از حق انتخاب خود استفاده می‌کنند و این برایشان یک ارزش است. اگرچه این موضوع هم مطرح است که هرچه انتخاب‌هایی که یک وب‌سایت ارائه می‌کند بیشتر باشد فهمیدن آن برای مخاطبان سخت‌تر می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که داشتن گزینه‌های خیلی زیاد قدرت تصمیم‌گیری را فلج و فرد را ناامید می‌کند.
ادامه خواندن رضایتمندی: تأثیر انتخاب‌ها و ویژگی‌های بیشتر

فروشگاه آنلاین: روش‌هایی برای رونق دادن به آن

رونق دادن فروشگاه اینترنتیاگر می‌خواهید فروشگاه آنلاین تان به‌طور منظم مشتری داشته باشد باید دائماً روی افراد کارکنید و تشویقشان نمایید، یک بخش از این کار، تمایل به امتحان کردن تاکتیک‌های جدید است که شاید باب میلتان هم نباشند. در این مقاله چند روش آسان و درعین‌حال تأثیرگذار برای رونق بخشیدن به فروشگاه آنلاین تان می‌آموزید اما تا زمانی که امتحان نکنید متوجه نمی‌شوید که کدام یک می‌تواند برای شما کارآمد باشد.
اکنون به شرح راه های مذکور می‌پردازیم:
ادامه خواندن فروشگاه آنلاین: روش‌هایی برای رونق دادن به آن