13 نکته مهم بهبود تجربه کاربری در سئو:

سئو و بهینه سازی تجربه مشتریتجربه خوب کاربر به‌طور چشمگیری باعث افزایش نرخ تبدیل می‌شود، درنتیجه نادیده گرفتن آن فاجعه به بار می‌آورد. در ادامه می‌آموزید که موقع تست یک وب‌سایت برای سئو و بهبود تجربه کاربری به دنبال چه چیزی باید بگردید.

تعیین چهارچوب ذهنی صحیح:
اطلاعات تنها جنبه مهم نیست بلکه روش هم ضروری است. برای شروع بهینه‌سازی سئو و تجربه کاربری باید ابتدا اهدافتان را مشخص کنید.
ادامه خواندن 13 نکته مهم بهبود تجربه کاربری در سئو:

بازاریابی پارتیزانی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ

بازاریابی پارتیزانی برای کسب و کارهای کوچکبازاریابی پارتیزانی یک استراتژی تبلیغاتی است که روی تاکتیک‌های بازاریابی کم‌هزینه و غیرمعمول که منجر به حداکثر نتیجه می‌شود متمرکز می‌باشد.
این سبک تبلیغاتی شدیداً وابسته به استراتژی‌های بازاریابی غیرمعمول، پرانرژی و تخیلی است.
بازاریابی پارتیزانی مصرف‌کننده را از طریق شگفت‌زده کردن، ایجاد احساسی ماندگار و سروصدای اجتماعی زیاد جذب می‌کند.
ماندگاری حسی که از این روش ایجاد می‌شود در مقایسه با تبلیغات سنتی خیلی بیشتر است و به‌راحتی از ذهن افراد پاک نمی‌شود.
ادامه خواندن بازاریابی پارتیزانی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ

بازاریابی پارتیزانی: 10 ایده برای رشد کسب‌ و کار

10 ایده بازاریابی پارتیزانی برای رشد کسب‌ و کاراستفاده از ایده‌های بازاریابی پارتیزانی تغییر چشمگیری در موفقیت کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند. وقتی مبنای کسب‌وکار آنلاین است، کارآفرینان آن تمام انرژی خود را روی تبلیغات اینترنتی می‌گذارند و دنیای واقعی را به‌ کلی فراموش می‌کنند و این‌گونه فرصت‌ها را از دست می‌دهند.
ادامه خواندن بازاریابی پارتیزانی: 10 ایده برای رشد کسب‌ و کار

بهبود تجربه کاربری: 8 نکته کلیدی

8 نکته کلیدی برای بهبود تجربه کاربریبهبود تجربه کاربری یا UXO یکی از مهم ترین بخش ها برای کمک به فروش شماست.

با استفاده از نکات زیر تجربه کاربران خود را بهبود بخشید:

۱- اجرای آزمون تجربه کاربری: این نکته قدرتمندترین روش در تجربه کاربری است. نسخه ساده به این شکل است که شرکت‌کنندگان خود را پیدا می‌کنید، به آن‌ها یک مسئولیت در رابطه با سیستم/محصول/وب‌سایت می‌دهید و بعد تنها نگاه می‌کنید.
ادامه خواندن بهبود تجربه کاربری: 8 نکته کلیدی