آیا فقط باید پول بگیریم؟

بهبود تجربه مشتریچند روزی است که درگیر سرویس دهی یک شرکت میزبانی وب هستیم . متاسفانه در هنگام پایان هر سال این سرویس دهنده بسیار سخت گیرانه نسبت به دریافت مبلغ هزینه میزبانی وب سایت اقدام می کند ولی در طول سال هیچ توجهی به مشکلات و خواسته های مشتری ندارد.

در این چند روز یک سوال مهم ذهن من را درگیر کرده است؟
آیا ما فقط باید به فکر این باشیم که بفروشیم و پول بگیریم یا اینکه بدنبال لذت بردن از رضایت مشتریان باشیم.
ادامه خواندن آیا فقط باید پول بگیریم؟

هشت اهرم افزایش فروش آنلاین

۸ روش بیش فروشی آنلاینسلام امروز قصد دارم هشت اهرمی که باعث افزایش فروش آنلاین وب سایت می شود را به همراه چند مثال معرفی کنم این روش ها همه زیربنای روانشناسی دارند و بر اساس کارکرد مغز ساخته شده اند.
اهرم اول:رنگ دکمه فراخوان
استفاده از دکمه زرد یا نارنجی بیشتر قابل تشخیص است تا رنگ های تیره تر زمانی که بازدیدکننده ها به سایت شما می آیند نا خودآگاه به رنگ های روشن تر خیره می شوند و در کمتر از سه ثانیه می خواهند متوجه کارکرد دکمه ی درون صفحه شوند.

قرمز و نارنجی با بالا بردن ضربان قلب نیز هیجانی کاذب در مغز ایجاد می کند که باعث ایجاد انگیزه خرید می شود در حالی که رنگ هایی مثل مشکی به دلیل ذات لوکس خود حتی ممکن است اضطراب از خرید ایجاد کنند.
ادامه خواندن هشت اهرم افزایش فروش آنلاین

روانشناسی در سئو 5 کلید برای حرفه ای

افراد راجع به نحوه استفاده خود از اینترنت چگونه فکر می کنند؟
هرچه که بازار هدف تان را بیشتر بشناسید کارایی کسب و کارتان بهتر خواهد شد. ابتدا باید نیازهای افراد را بشناسید و بدانید دنبال چه هستند حتی پیش از آنکه خودشان تشخیص دهند. روانشناسی در سئو به شما کمک می کند تا بازار هدف تان را دقیق تر بشناسید. شما باید بدانید که افراد هنگام جستجوی آنلاین به دنبال چه هستند و شما چطور می توانید آنچه مورد نیازشان است به بهترین شکل به آنها بدهید. برای موفقیت سئو باید روانشناسی بازار را بدانید و برای بهبود سایت تان استفاده کنید.
ادامه خواندن روانشناسی در سئو 5 کلید برای حرفه ای

3 ترفند در زمانی که تاکتیک های سئو جواب نداد

تاکتیک های سئووقتی تاکتیک های سئوتان جواب نداد، چه کار باید بکنید؟

آنچه اغلب افراد نادیده می‌گیرند این است که یک وبلاگ باید ارزش بر سایت بیفزاید و خریداران موجود و بالقوه را درگیر کند و یک سکوی پرش باشد. اما وبلاگ‌ها حتی پس از شکست خوردن در جذب ترافیک و تولید نتیجه همچنان تمایلی به تغییر روش ندارند. آنچه سئو را جذاب می‌کند امتحان کردن تاکتیک های سئو جدید است. وقتی یک پروژه سر زمان مشخص‌شده به پایان نمی‌رسد، بهترین کار این است که آن پروژه را ببندید. کنار گذاشتن یک تاکتیک سئو که کار نمی‌کند حرکت هوشمندانه‌ای است اما می‌تواند خیلی دشوار باشد.
ادامه خواندن 3 ترفند در زمانی که تاکتیک های سئو جواب نداد