استراتژی تولید محتوا: 6 گام ساده

6 گام ساده برای تهیه یک استرتژی تولید محتوا۱. اولین استراتژی تولید محتوا: شناسایی مخاطبان هدف

اینکه آن‌ها چه کسانی هستند؟ کجا زندگی می‌کنند؟ چه روزنامه یا مجلات تجاری را مطالعه می‌نمایند؟
یک روش برای تعیین مخاطبان هدف ایجاد شخصیت‌ها (personas) است.

Persona توضیحاتی است از افراد خاصی که ممکن است سرویس شمارا بخواهند. Persona معمولاً شامل اطلاعات جمعیت خریداران ساختگی است.
ادامه خواندن استراتژی تولید محتوا: 6 گام ساده

بهینه‌سازی تبدیل: قدرت کاهش

به‌عنوان یک بازاریاب شما می‌خواهید که محصول یا خدمت شما مورد تقاضای تعداد زیادی از افراد باشد و هرکسی که سایت شما را می‌بیند تبدیلبهینه‌سازی تبدیل: قدرت کاهش به علاقه‌مند شود و این منجر به موفقیت می‌گردد. بهینه سازی تبدیل به شما کمک می کنید تا بتوانید با اهداف تان دست یابید.
ادامه خواندن بهینه‌سازی تبدیل: قدرت کاهش

10 تکنیک پارتیزانی در ایمیل مارکتینگ‎

10 تکنیک پارتیزانی در ایمیل مارکتینگ‎۱. اولین تکنیک پارتیزانی: ایمیل ها را از سراسر وب سایت جمع آوری کنید. در هر صفحه از وب سایت،برای ایمیل درخواست بدهید. این شاید کاملا واضح به نظر آید، اما شرکت های زیادی ثبت نام ایمیل را در اعماق وب سایت خود دفن می کنند، یا فقط به یکی دو تا فرم ثبت نام اجازه ی وجود می دهند.
ادامه خواندن 10 تکنیک پارتیزانی در ایمیل مارکتینگ‎