تاثیر تاییدیه اجتماعی بر موفقیت صفحات سایت

تاییدیه اجتماعیامروز می خواهیم در مورد تاثیر تایید اجتماعی یا همان Social Proof یک نمونه واقعی را برای شما مطرح کنیم و البته یک مسابقه هم برای شما اعضای عزیز سایت وان کلیک برگزار کنیم.

تاییدیه اجتماعی موجب ایجاد اعتماد در بازدیدکنندگان وب سایت می شود٬ بر همین اساس چندی قبل یکی از سایت های معتبر اقدام به تست A/B برای یکی از صفحات محصول خود نمود.

اول بگذارید قبل ادامه موضوع اصلی مقاله٬ کمی درباره تست A/B توضیح دهم. تست های A/B در واقع مقایسه دو صفحه با عناصر متفاوت در مورد یک موضوع یکسان است . صفحه ای که در تست های A/B برنده می شود احتمال جذب علاقه مند یا فروش بیشتر را دارد .

ایده و هدف اصلی این سایت جذب علاقه مندان بیشتر به صفحه محصول و فروش بیشتر به مشتریان بالقوه بود. دلیل انجام این تست تعداد بسیار کم تبدیل بازدیدکنندگان سایت به علاقه مند بود . بنابراین تصمیم گرفته شد تا صفحه محصول بهینه سازی شود .

هر صفحه محصول شامل شرح محصول ٬ توضیحاتی در مورد مشتریان موجود و یک فراخوان برای اقدام Call to action بود که بازدید کننده را به دموی محصول هدایت می کرد .

نکته مهم این بود که چگونه افراد بیشتری را به مشاهده دموی محصول ترغیب کنند.

در اینجا بود که دو صفحه محصول زیر طراحی شدند و یکی از آنها ۶۹٪ علاقه مند بیشتری را جذب نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *